Informasjon til våre kunder

Nyttig informasjon til våre kunder

Først av alt tusen takk for at du er kunde av oss, det setter vi veldig stor pris på. Vi har nå redusert sentralbordkapasitet, grunnet hjemmekontor ordning.  Send oss henvendelser på kundesenter@nsn.no og vi hjelper deg!

  • Publisert 15. mars 2020

Redusert sentralbordkapasitet, grunnet hjemmekontor ordning:

Vi som mange andre bedrifter har måtte innføre hjemmekontor-ordning fordi barnehager og skoler stenger, tiltak for å redusere kollektiv trafikk og følger statens anbefalinger i denne tiden.

Kan vi hjelpe deg med noe? Det beste er at du sender en epost til kundesenter@nsn.no

Helst ikke ring oss, men send en e-post til kundesenter@nsn.no så får du automatisk en e-post i retur med et saksnummer. Saken havner da i vårt kundeservice-system og alle ansatte kan se saken og hjelpe til, dette er det mest effektive og på denne måten får alle den hjelpen de trenger.

Vi har også en hjelpeside inne på nettsiden vår hvor du kan finne svar på en del generelle henvendelser.

Ønsker du å bruke tiden framover til å styrke deres konkurransesituasjon?

I NSN har vi flere verktøy tilgjengelig for å hjelpe deg med å få en god oversikt over hvordan din nettside presterer. Sammen kan vi hjelpe deg med å styrke din posisjon i markedet og finne gode tiltak til økning av resultater.

Her er eksempler på betalbar konsulentbistand vi kan hjelpe deg med:

  • Trenger du hjelp med å sende ut nyhetsbrev til deres kunder?
  • Hvis nettsiden din ikke er sikker, så må du bestille et https sertifikat til den.
    Dette kan du lese mer om her.
  • Har du nettbutikk, sjekk hvilken betalingsløsning du har. DIBS Admin slutter å virke i april 2020. I høst vil også standardløsningen fra Klarna slutte å virke (gjelder ikke Klarna Checkout), så vi anbefaler alle våre kunder å sjekke sin betalingsløsning om hva som er gjeldende der. Ikke bestill en ny betalingsløsning, før du har sjekket med oss hvilken vi anbefaler. Vi vil gi deg deretter et kostnadsoverslag på å integrere og drifte den nye betalingsløsningen din.
  • Trenger du hjelp til å komme høyere opp i Google?
    Fortell oss hvilke søkeord eller produkter som er viktig for deg og så hjelper vi deg.
    Dette kan du lese mer om her.

Dette er bare noen eksempler, gjerne har du andre oppgaver du er opptatt av?
Send gjerne en e-post til oss og skriv litt om hva du trenger hjelp til, så tar vi kontakt.

Ha en fin dag, ta vare på hverandre og tusen takk for oppmerksomheten.